Hoe betrouwbaar is Google?
Als we ons beperken tot de PR-ruimtes van de Big Tech platformen, gooien we marketing terug naar de donkere middeleeuwen. Adverteerders zouden we degraderen tot gokkers, met Google, Facebook en Amazon als casino’s.
Informatieve artikelen over adverteren in begrijpelijke taal.
Als we ons beperken tot de PR-ruimtes van de Big Tech platformen, gooien we marketing terug naar de donkere middeleeuwen. Adverteerders zouden we degraderen tot gokkers, met Google, Facebook en Amazon als casino’s.
Als je een succesvolle website wilt hebben, is het belangrijk om tijdloze inhoud te creëren die je eindeloos kunt hergebruiken, verspreiden en blijven promoten. Dit kan helpen om je merkautoriteit te verbeteren en ervoor te zorgen dat Google jouw website als betrouwbaar ziet.
Alles wat je doet om je merkbekendheid te vergroten, zal op de lange termijn ook indirecte voordelen opleveren voor SEO. Inclusief het investeren in betaalde advertentiecampagnes. Hoe draagt het tonen van advertenties bij aan SEO en andersom?
De B2B-beslisser heeft het druk en zegt vaak gewoon “nee”. Een “nee” kost geen moeite. Hoe maak je van een “nee”, een “ja” in een B2B-markt?
Een van de grootste internettrends die in Japan uitgroeide tot een miljardenindustrie en die de marketingindustrie stormenderhand overneemt, zijn virtuele influencers.
Het is goed om proactief met ideeën te komen en het samen over dingen te hebben, maar je moet voorkomen dat er steeds weer iemand roept dat het helemaal anders moet. Waar ligt die grens?
Online zijn er meer mogelijkheden om mensen te bereiken, maar deze toename in mogelijkheden betekent ook voor bedrijven meer werk.
In Nederland zijn hippe ‘search-first’ online PR bureaus booming. Zij verkopen gewaagde creatieve uitspattingen en ‘news hacking’ als ‘de ultieme link building tactiek’.
Hoe je je online reputatie en merk-autoriteit kan verbeteren en verhogen is een onderwerp dat vaak wordt genegeerd, ondanks de enorme invloed die reputatie en autoriteit hebben op marketing en verkoop.
In 2015 veroorzaakte Google’s eerste mobiele zoekalgoritme-update een ware ‘Mobilegeddon’. De posities van zoekresultaten van niet-mobielvriendelijke pagina’s daalden met gemiddeld 12% en de prijs per klik (CPC) van Google Adwords (nu Google Ads) steeg met gemiddeld 16%.
De mobiele gebruiker gaat naar google, facebook, e-mail, weer naar google, youtube, etc. Hoe verover je dat kleine scherm?