Service bestaat nog echt
Remco Tensen en zijn collega’s streven ernaar om hoogwaardige diensten te leveren die aan uw behoeften voldoen. We denken dat we dit meestal bereiken: als we het niet goed doen, laat het ons dan weten.
Om ervoor te zorgen dat onze diensten op een hoog en verbeterend niveau blijven, hebben we een procedure waarmee je ons om welke reden dan ook kunt laten weten dat je niet tevreden bent met de omgang met ons.
Als je niet tevreden bent met de diensten die via Remco Tensen worden geleverd, laat het ons dan weten. Je kunt Remco Tensen bereiken via een van de opties op deze website (WhatsApp, Twitter, telefoon of e-mail).
Vaak kunnen we dan direct een reactie geven. Als de zaak ingewikkelder is, geven we je in ieder geval binnen vijf werkdagen een eerste reactie.
Als je niet tevreden bent met ons antwoord of de zaak formeler wilt aankaarten, dan kun je schrijven naar de website-eigenaar, Remco Tensen, via info@remcotensen.nl. Alle schriftelijke klachten worden geregistreerd. Je ontvangt binnen drie werkdagen een schriftelijke bevestiging.
Het streven is om de klacht goed te onderzoeken en je binnen tien werkdagen een reactie te geven, waarin staat hoe het probleem wordt opgelost. Indien dit niet mogelijk is, word je tussentijds geïnformeerd over de tot nu toe genomen of overwogen maatregelen.